Wojciech Frelichowski wojciech.frelichowski@gp24.pl

American dream wcale nie jest snem. Ale wymaga pracy

Seminarium otworzył Mirosław Kamiński, prezes Pomorskiej Agencji Rozwoju Regionalnego SA w Słupsku Fot. Fot. Łukasz Capar Seminarium otworzył Mirosław Kamiński, prezes Pomorskiej Agencji Rozwoju Regionalnego SA w Słupsku
Wojciech Frelichowski wojciech.frelichowski@gp24.pl

Polscy przedsiębiorcy, którzy chcą prowadzić biznes w Ameryce, muszą mieć nie tylko pomysł lub dobry produkt, ale także powinni sobie zdawać sprawę z różnic kulturowych pomiędzy Polską i USA. O amerykańskim rynku dyskutowano wczoraj w Słupskim Inkubatorze Technologicznym.

Seminarium, podczas którego rozmawiano o możliwości współpracy polskich przedsiębiorstw z firmami ze Stanów Zjednoczonych, odbyło się pod hasłem "Odkryj i rozwiń swój biznes w Ameryce". Organizatorem spotkania była Pomorska Agencja Rozwoju Regionalnego SA w Słupsku we współpracy z Agencją Rozwoju Pomorza SA, która jest liderem regionalnego projektu "Pomorski broker eksportowy".

Pozostało jeszcze 75% treści.

Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.

Zaloguj się, by czytać artykuł w całości
  • Prenumerata cyfrowa

    Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 2,46 zł dziennie.

    już od
    2,46
    /dzień
Wojciech Frelichowski wojciech.frelichowski@gp24.pl

Dodaj pierwszy komentarz

Komentowanie artykułu dostępne jest tylko dla zalogowanych użytkowników, którzy mają do niego dostęp.
Zaloguj się

plus.gp24.pl

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2019 Polska Press Sp. z o.o.