
Polscy przedsiębiorcy, którzy chcą prowadzić biznes w Ameryce, muszą mieć nie tylko pomysł lub dobry produkt, ale także powinni sobie zdawać sprawę z różnic kulturowych pomiędzy Polską i USA. O amerykańskim rynku dyskutowano wczoraj w Słupskim Inkubatorze Technologicznym.
Seminarium, podczas którego rozmawiano o możliwości współpracy polskich przedsiębiorstw z firmami ze Stanów Zjednoczonych, odbyło się pod hasłem "Odkryj i rozwiń swój biznes w Ameryce". Organizatorem spotkania była Pomorska Agencja Rozwoju Regionalnego SA w Słupsku we współpracy z Agencją Rozwoju Pomorza SA, która jest liderem regionalnego projektu "Pomorski broker eksportowy".
Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.
-
Prenumerata cyfrowa
Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 2,46 zł dziennie.
już od
2,46 ZŁ /dzień