[email protected]

Czytelnik nie prowadzi sklepu, a za prąd ma zapłacić

Żeby uniknąć problemów, należy dokładnie czytać warunki umowy, którą się z nami podpisało - radzi Andrzej Lis-Radomski z Biura Prasowego Grupy Energ Fot. Łukasz Capar Żeby uniknąć problemów, należy dokładnie czytać warunki umowy, którą się z nami podpisało - radzi Andrzej Lis-Radomski z Biura Prasowego Grupy Energa.
[email protected]

Klient czuje się wykorzystywany przez Grupę Energa. Energa przekonuje, że faktura została wystawiona prawidłowo.

Słupszczanin Zdzisław Figura do 30 września 2017 roku prowadził sklep spożywczy w Słupsku. 16 września 2017 roku poinformował Energę, że 30 września kończy działalność i prosił o zdjęcie licznika. Zapłacił też ostatnią fakturę za prąd.

Gdy już nie miał dostępu do zdanego lokalu, otrzymał fakturę za zużytą energię po 2 października 2017 roku.

Pozostało jeszcze 78% treści.

Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.

Zaloguj się, by czytać artykuł w całości
  • Prenumerata cyfrowa

    Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 3,69 zł dziennie.

    już od
    3,69
    /dzień

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2024 Polska Press Sp. z o.o.