Daniel Klusek

Jeśli posiłek nie smakuje, możemy wnieść reklamację

Niezadowoleni klienci restauracji mogą wnosić reklamacje Fot. Archiwum Niezadowoleni klienci restauracji mogą wnosić reklamacje
Daniel Klusek

Nasza czytelniczka poszła z siostrą na obiad w Słupsku. Twierdzi, że pizza była zimna, a ziemniaki w innym daniu przegotowane i przesolone.

Pani Jadwiga z powiatu słupskiego w niedzielę wybrała się z siostrą do jednego ze słupskich lokali gastronomicznych.
- Zamówiłyśmy pizzę i gril­lowane mięso z frytkami - mó­wi kobieta. - Poprosiłam, żeby oba dania podać nam jednocześnie. Po niemal 40 minutach kelner przyniósł obiad. Siostra zamiast frytek dostała ziemniaki.

Pozostało jeszcze 82% treści.

Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.

Zaloguj się, by czytać artykuł w całości
  • Prenumerata cyfrowa

    Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 2,46 zł dziennie.

    już od
    2,46
    /dzień
Daniel Klusek

Dodaj pierwszy komentarz

Komentowanie artykułu dostępne jest tylko dla zalogowanych użytkowników, którzy mają do niego dostęp.
Zaloguj się

plus.gp24.pl

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2019 Polska Press Sp. z o.o.