zbigniew.marecki@polskapress.pl

Marketing dla parku wodnego. W ratuszu powołano zespół

Violetta Karwalska podkreśla, że jej zadanie jest pierwszym tego typu w kraju. Fot. Krzysztof Piotrkowski Violetta Karwalska podkreśla, że jej zadanie jest pierwszym tego typu w kraju.
zbigniew.marecki@polskapress.pl

W słupskim ratuszu powołano zespół, który ma przygotować marketing dla parku wodnego "Trzy Fale", który zostanie uruchomiony po zakończeniu budowy obiektu. Na czele zespołu stanęła Violetta Karwalska, dyrektor Wydziału Zdrowia w Urzędzie Miejskim w Słupsku.

Jak zapowiedziała dyr. Karwalska, program marketingowo-społeczny w parku wodnym będzie działał na podstawie umowy podpisanej ze spółką zarządzająca obiektem. Podpisano ją w marcu tego roku, a będzie obowiązywać przez 13 lat.

- Program będzie funkcjonował w sześciu obszarach polityki społecznej. Dotyczył będzie niepełnosprawnych, seniorów, osób pracujących, wykluczonych społecznie oraz związanych z działalnością organizacji pozarządowych - wyjaśniała dyr. Karwalska.

Pozostało jeszcze 55% treści.

Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.

Zaloguj się, by czytać artykuł w całości
  • Prenumerata cyfrowa

    Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 2,46 zł dziennie.

    już od
    2,46
    /dzień
zbigniew.marecki@polskapress.pl

Dodaj pierwszy komentarz

Komentowanie artykułu dostępne jest tylko dla zalogowanych użytkowników, którzy mają do niego dostęp.
Zaloguj się

plus.gp24.pl

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2019 Polska Press Sp. z o.o.