Marcin Wójcik

Pasażerowie ocenili atrakcyjność komunikacji miejskiej w Słupsku

Pasażerowie ocenili atrakcyjność komunikacji miejskiej w Słupsku
Marcin Wójcik

Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku opublikował wyniki badań marketingowych dotyczących sytuacji eksploatacyjnej komunikacji miejskiej. Badania przeprowadzono wiosną tego roku na podstawie pytań zadawanych pasażerom.

Wspomniane badania przeprowadzono na osiemnastu liniach autobusowych zarządzanych przez ZIM i obsługiwanych przez Miejski Zakład Komunikacji w Słupsku. Było to jedenaście linii miejskich i siedem podmiejskich, w tym jedyna nocna, oznaczona numerem 21. Respondenci odpowiedzieli m.in. na pytania związane z bezpieczeństwem czy częstotliwością kursowania autobusów.

Pozostało jeszcze 84% treści.

Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.

Zaloguj się, by czytać artykuł w całości
  • Prenumerata cyfrowa

    Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 2,46 zł dziennie.

    już od
    2,46
    /dzień
Marcin Wójcik

Dodaj pierwszy komentarz

Komentowanie artykułu dostępne jest tylko dla zalogowanych użytkowników, którzy mają do niego dostęp.
Zaloguj się

plus.gp24.pl

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2019 Polska Press Sp. z o.o.