Daniel Klusek

Proteza nie pasuje, szczęka boli, a przez nowe okulary słabo widać

Proteza nie pasuje, szczęka boli,  a przez nowe okulary słabo widać
Daniel Klusek

Do rzecznika konsumentów zgłaszają się mieszkańcy regionu niezadowoleni z jakości usług medycznych. Okazuje się, że je również można reklamować i domagać się zwrotu pieniędzy za źle wykonaną pracę.

Podobnych spraw jest coraz więcej. Do powiatowego rzecznika konsumentów w Słupsku przyszła kobieta, której mąż kilka tygodni wcześniej zamówił u stomatologa protezę szczęki. Za usługę zapłacił kilkaset złotych. Nie jest jednak z niej zadowolony.

- Mężczyzna twierdzi, że proteza została źle wykonana, że nie pasuje do jego szczęki - mówi Marek Kurowski, powiatowy rzecznik konsumentów w Słupsku.

Pozostało jeszcze 78% treści.

Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.

Zaloguj się, by czytać artykuł w całości
  • Prenumerata cyfrowa promocyjna

    Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 2,46 zł dziennie.

Daniel Klusek

Dodaj pierwszy komentarz

Komentowanie artykułu dostępne jest tylko dla zalogowanych użytkowników, którzy mają do niego dostęp.
Zaloguj się

plus.gp24.pl

cena obniżona -50%

Dostęp do gazety online na 30 dni za połowę ceny

14,50 29,00

Czytaj aktualną gazetę w formacie PDF bez wychodzenia z domu. Pobierz ją i podziel się z bliskimi. Bądźcie na bieżąco z informacjami!

Kup teraz

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2020 Polska Press Sp. z o.o.