Daniel Klusek

Proteza nie pasuje, szczęka boli, a przez nowe okulary słabo widać

Proteza nie pasuje, szczęka boli,  a przez nowe okulary słabo widać
Daniel Klusek

Do rzecznika konsumentów zgłaszają się mieszkańcy regionu niezadowoleni z jakości usług medycznych. Okazuje się, że je również można reklamować i domagać się zwrotu pieniędzy za źle wykonaną pracę.

Podobnych spraw jest coraz więcej. Do powiatowego rzecznika konsumentów w Słupsku przyszła kobieta, której mąż kilka tygodni wcześniej zamówił u stomatologa protezę szczęki. Za usługę zapłacił kilkaset złotych. Nie jest jednak z niej zadowolony.

- Mężczyzna twierdzi, że proteza została źle wykonana, że nie pasuje do jego szczęki - mówi Marek Kurowski, powiatowy rzecznik konsumentów w Słupsku.

Pozostało jeszcze 78% treści.

Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.

Zaloguj się, by czytać artykuł w całości
  • Prenumerata cyfrowa

    Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 3,69 zł dziennie.

    już od
    3,69
    /dzień
Daniel Klusek

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2024 Polska Press Sp. z o.o.