Daniel Klusek daniel.klusek@gp24.pl

Przedsiębiorca zwleka, więc umowa może być nieważna

Umowa powinna zawierać prawa i obowiązki wszystkich stron Fot. Fot. archiwum Umowa powinna zawierać prawa i obowiązki wszystkich stron
Daniel Klusek daniel.klusek@gp24.pl

Mieszkanka Słupska zamówiła w sklepie meble na wymiar. Miały być gotowe po półtora miesiącu. Gdy czas minął, a kobieta chciała się dowiedzieć, kiedy zamówienie będzie zrealizowane, okazało się, że sklepu już tam nie ma.

Słupszczanka jeszcze przed wakacjami zamówiła meble w salonie sieciowym. Podpisała umowę i wpłaciła 300 złotych zaliczki. Meble miały być do odbioru w ciągu sześciu tygodni od podpisania umowy.

Ponieważ zapisany w umowie czas minął, a ze strony sklepu nie było żadnego kontaktu, po dwóch miesiącach od wystawienia zlecenia kobieta postanowiła skontaktować się ze sprzedawcą.

Pozostało jeszcze 74% treści.

Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.

Zaloguj się, by czytać artykuł w całości
  • Prenumerata cyfrowa

    Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 2,46 zł dziennie.

    już od
    2,46
    /dzień
Daniel Klusek daniel.klusek@gp24.pl

Dodaj pierwszy komentarz

Komentowanie artykułu dostępne jest tylko dla zalogowanych użytkowników, którzy mają do niego dostęp.
Zaloguj się

plus.gp24.pl

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2019 Polska Press Sp. z o.o.