Toruńskie firmy kuszą pracą. Poszukiwani młodzi i zdolni

Czytaj dalej
Fot. Jacek Smarz
Grzegorz Kończewski

Toruńskie firmy kuszą pracą. Poszukiwani młodzi i zdolni

Grzegorz Kończewski

Warsztaty, stypendia, specjalne programy skierowane do zdolnych i ambitnych studentów - toruńskie firmy szukają różnych sposobów, by wyłuskać tych najlepszych młodych ludzi i gotowe są zaproponować im naprawdę dobre warunki i możliwości rozwoju.

Właśnie trwa piąta edycja projektu „Udana kariera”, którym toruńska Neuca kusi takich właśnie młodych zdolnych, studentów i absolwentów różnych uczelni - medycznych, technicznych i biznesowych. Tym, którzy przejdą przez rekrutacyjne sito, a każdego roku udaje się to kilkunastu osobom, oferuje naprawdę wiele. Młodzi ludzie od środka poznają nie tylko firmę, ale i samych siebie, swoje talenty i słabe strony, uczestniczą w programach mentoringowych, mają też okazję sprawdzić swoje umiejętności w praktyce.

„Dotknąć” firmę od środka

- Na koniec zaś mogą wziąć udział w naszej wewnętrznej rekrutacji. I okazuje się, że bardzo są tym zainteresowani - mówi Beata Korzeniewska, dyrektor ds. PR Grupy Neuca. - Ostatnią edycję projektu „Udana kariera” ukończyło 13 osób i wszystkie 13 odbywa u nas staż. Ale realizujemy też unikalny program „Neuca for Talents”, który jest testem kompetencji pozwalającym na diagnozę mocnych stron i kierunków rozwoju zawodowego. Bierzemy również aktywny udział w Dniach Kariery. Spotykamy się wówczas ze studentami uczelni w całej Polsce, pokazujemy im nasze możliwości, szukając odpowiednich ludzi do najróżniejszych ról w naszej firmie. Właśnie w ten sposób Neuca łowi młode talenty.

Cereal Partners Poland Toruń-Pacific, czyli popularne „Płatki”, zdecydowanie stawiają na zdolnych i ambitnych z regionu. W marcu każdego roku (w 2018 roku rozpocznie się już piąta edycja) toruński producent płatków śniadaniowych i batoników zbożowych Nestlé organizuje bardzo popularny wśród studentów z Torunia i Bydgoszczy program Yes4YETI.

Są to warsztaty, podczas których młodzi ludzie mają możliwość „dotknięcia” prawdziwej firmy od środka i skonfrontowania wiedzy teoretycznej z praktyką biznesową. Studenci zapoznają się z poszczególnymi działami i pionami firmy - od marketingu po wydziały produkcyjne i utrzymania ruchu. Na koniec zaś uczestnicy przedstawiają przygotowane przez siebie projekty. Te najwyżej ocenione są przepustką do odbycia letniej praktyki właśnie w „Płatkach”.

Pozostało jeszcze 47% treści.

Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.

Zaloguj się, by czytać artykuł w całości
  • Prenumerata cyfrowa

    Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 3,69 zł dziennie.

    już od
    3,69
    /dzień
Grzegorz Kończewski

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2024 Polska Press Sp. z o.o.