W promocji czy w cenie regularnej. Zawsze mamy prawo do reklamacji. Rozmowa z Jarosławem Brzozowskim, miejskim rzecznikiem praw konsumenta

Czytaj dalej
Fot. Wojciech Wojtkielewicz
KA

W promocji czy w cenie regularnej. Zawsze mamy prawo do reklamacji. Rozmowa z Jarosławem Brzozowskim, miejskim rzecznikiem praw konsumenta

KA

Jarosław Brzozowski, miejski rzecznik praw konsumenta, opowiedział m.in. o prawach konsumentów związanych ze zwrotem i reklamacją zakupionych przez nas towarów.

Przesadziliśmy z zakupami podczas promocji. Czy możemy zwrócić zakupiony towar?
To zależy od tego, czy kupiliśmy go w sklepie stacjonarnym, czy też przez internet. W pierwszym przypadku, dobra wola sprzedawcy decyduje o tym czy przyjmie on towar niewadliwy i zwróci nam cenę sprzedaży. Natomiast w przypadku drugiego sposobu, czyli zakupów przez internet, zawarliśmy umowę na odległość, więc jak najbardziej możemy odstąpić od niej w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru.

Pozostało jeszcze 88% treści.

Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.

Zaloguj się, by czytać artykuł w całości
  • Prenumerata cyfrowa

    Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 2,46 zł dziennie.

    już od
    2,46
    /dzień
KA

Dodaj pierwszy komentarz

Komentowanie artykułu dostępne jest tylko dla zalogowanych użytkowników, którzy mają do niego dostęp.
Zaloguj się

plus.gp24.pl

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2019 Polska Press Sp. z o.o.